close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך יודעים לעצב שלט לעסק?

מערכת שורשכד ניסן, תשעט29/04/2019

בעידן דיגיטלי שבו יש אינספור אפשרויות של עיצוב שלטים בהתאמה אישית אפשר לבחור מתוך מגוון עצום של סוגי שלטים

תגיות:
עולם העסקים והמסחר נחשב לתחרותי ותובעני מאד. גם מי שחושב שהוא עוסק בתחום יציב ומבוקש אף פעם לא יכול לדעת מה יוליד יום ובעצם אף בעל עסק לא יכול להרשות לעצמו לנוח על זרי הדפנה. תמיד צריך לעבוד עוד ועוד, תמיד צריך לשמר את הלקוחות הקיימים ותמיד, אבל ממש ללא הפסקה, צריך לחפש עוד ועוד לקוחות חדשים. השיווק בעצם לא מפסיק לעולם ואחד מהנושאים שקשורים ישירות לשיווק ופרסום העסק ברבים הוא הנושא של עיצוב שלט לעסק.

השלט לעסק בעצם מודיע קבל עם ועדה על קיומו של העסק ועל מיקומו. כיום, בעידן דיגיטלי שבו יש אינספור אפשרויות של עיצוב שלטים בהתאמה אישית אפשר
לבחור מתוך מגוון עצום של סוגי שלטים וצריך להשקיע לא מעט מחשבה בבחירת השלט שהכי יתאים לצרכים של כל עסק. אז איך בעצם מתבצעת בחירת העיצוב של השלט? על מנת לענות על שאלה זו חשוב לשים לב לכמה פרמטרים חשובים ביותר:
? מיקום – היכן יהיה השלט ממוקם? האם יש במקום תנועה רגלית של עוברי אורח או שמא מדובר בכביש שנוסעים בו כלי רכב? התשובות לשאלות אלה ישפיעו על בחירת המיקום המתאים ביותר לשלט, כך שייראו אותו כמה שיותר אנשים.
? חומר גלם – חומר הגלם שממנו יהיה השלט עשוי גם הוא מאפיין חשוב מאד. יהיה מדובר בחומרי גלם שונים עבור שלטי פנים או חוץ, שכן העמידות שלהם תהיה שונה.
? שלט קבוע או נייד? כיום ישנן אפשרויות רבות שבזכותן אפשר להפיק שלטים איכותיים מאד שניתנים להעברה ממקום למקום. האם יהיה מדובר בשלט שכזה?
? גודל השלט – מי אמור לראות את השלט וכמובן – היכן הוא יהיה ממוקם? על פי הנושאים האלה יהיה קל לקבוע את הגודל הדרוש שעליו ההדפסה תהיה אופטימלית.
? אופן ההדפסה – עולם הדיגיטל והקדמה הביא איתו הרבה מאד בשורות לתחום ההדפסה וההפקות. בזכות חידושים אלה אפשר לבחור בין כמה וכמה טכנולוגיות שתהיינה המתאימות ביותר עבור כל שלט ושלט. כמובן שעסקים רבים יכולים להנות מהדפסה עצמאית של שלטים קטנים ופיזורם במקומות אטרקטיביים במתחם העסק שלהם בעזרת מדפסות לייזר. למשל הדפסת שלטי מחיר בחנות בגדים.
? עיצוב – גם אפשרויות העיצוב היום מאד מגוונות ומעניינות. עדיף להיעזר באיש או אשת מקצוע מעולם העיצוב הגראפי שיוכלו ביחד עם הלקוח לוודא שהשלט ישיג את המטרות השיווקיות והחזותיות שלו.

החשיבות של בחירת השלט הנכון
חשוב שבעל העסק יידע שלבחירה נכונה של השלט יש חשיבות גבוהה מאד. בזכות שלט נכון ומוצלח יגיעו לקוחות רבים אל העסק והמכירות יגדלו ובגלל שלט שנבחר ללא השקעת מחשבה העסק ידשדש ואפילו לא יחזיר את ההשקעה על השלט. מהסיבה הזאת לא מומלץ לנסות לחסוך בעלויות אלא להקדיש את הזמן והמחשבה, כולל הייעוץ עם איש המקצוע בתחום. לבסוף ההוצאה תתברר כהשקעה אשר בזכותה העסק צמח, שגשג והרבה יותר אנשים גילו את הקיום שלו. חשוב שהלקוח ייקח חלק בכל התהליך, בצמוד לאנשי המקצוע ששכר את השירותים שלהם, כך האני מאמין שלו והשקפת העולם העסקית יבואו לידי ביטוי בעיצוב של השלט המוגמר.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה